آرمانآرمان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

آرمان طلا

خورشید زندگی ما

1392/5/17 16:50
نویسنده : هوما و هوبا
100 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو ،به گرمای لحظه هایی که تو در آغوشمی

 


با تو گرم هستم و نمیسوزد عشقمان، ای خورشید خاموش نشدنی

 


همچو یک رود که آرام میگذرد،عشق ما نیز آرام میگذرد و تویی سرچشمه زلال این دل


ساعت عشق مان تمام لحظه های زندگیست ،ثانیه هایی که پر از عطر و بوی توست

ای جان من ،مهربانی و پاکی ات،امیدی است برای خوشبختی فردایت

 


میدانم همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند،مثل یک گل به پاکی چشمهایت،به وسعت دنیای بی همتایت

 


همنفسمی، ای که با تو یک نفس عاشقم

همزبانمی، ای که با تو یک صدا برایت احساسات عاشقانه ام را میگویم

حرفی نمانده جز سکوت بین من و چشمانت، که در این سکوت میتوان یک دنیا عشق را خواند

چه با شوق میخوانم چشمانت را و چه عاشقانه گرفته ام دستهایت را

چقدر قلبت زیباست...

چه بی انتهاست قصر عشق تو و من چه خوشبختم از اینکه اینجا هستی ، در کنار من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان طلا می باشد