آرمانآرمان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

آرمان طلا

تولد سه سالگی آرمان طلا

1394/3/27 11:44
نویسنده : هوما و هوبا
713 بازدید
اشتراک گذاری

آرمان جان

پسر گلم  سه سال از شروع روزای خوب و قشنگ با تو بودن گذشت و تو سه ساله شدی . البته جشن تولدت و به خاطر مسافرت بابایی شنبه 23 خرداد گرفتیم با تم میکی موس تو جای همیشگی با مهمونای مهربونمون. امسال خیلی آقا شده بودی و هرچی در مورد تولدت می گفتیم و  گوش میدادی و کارها رو انجام میدادی.

 

 

 

 

به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان دلم خندید

تنها برای تو که و اولین و آخرین حکایت بی انتهای دوستی هستی

مینویسم که به یادت هستم

و هزاران شاخه گل مریم را در روز تولدت تقدیمت میکنم

تولدت مبارک

 

پسندها (2)

نظرات (4)

نازنین
29 خرداد 94 12:57
غزاله
1 تیر 94 15:07
آرمان جونم سلام خیلی خیلی بهت تبریک میگم،شرمنده که انقدر دیر شد چون یه چند روزی اصلا نزدیک کامپیوتر و موبایل و این چیزا نمیشدم اما خدا وکیلی تولدت رو یادم بود و متاسفانه حتی روز تولدت هم وقت نشد که با مامانی تماس بگیرم و بهت تبریک بگم به هرحال امیدوارم در تک تک مراحل زندگیتون موفق و شاد و سرحال باشیدد هم تو و هم خانواده محترمت. عزیز دلم تو این هفت هشت ماه که من شاهد بزرگ شدن تو بودم واقعا بهترین اتفاق عمرم بوده و خواهد بود،قدر پدر و مادر عزیزتو بدون و خوب مواظب باش که اذیت نشن😘 نفسم خیلی خیلی عاشقتم❤
بیتابابااحمدی
1 مهر 94 17:24
ان شاا...1200سال زنده باشه
کیمیا جعفریان
20 دی 94 20:53
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرمان طلا می باشد